  • Data: 2005-11-01 22:53:29
    Temat: Re: Plac na cmentarzu .. Pilne
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Iza napisał(a):

    > Nie wiem jakim cudem można sprzedać coś co nie jest Twoją własnością .. ale
    > ok niech Ci będzie. Ghmm przynajmniej ja nie należę do tego typu oszustów.
    > Po prostu chcę się dowiedzieć jakie są ceny placów na cmentarzach a mnie tu
    > się oskarża o próbę sprzedania czyjejś własności

    Po prostu starsi ludzie często nie zwracaja uwagi na takie drobiazgi
    (zresztą nie tylko starsi), a miejsce na cmentarzu - ich zdaniem - jest
    ich własnością na wieki wieków. Osobiście nie słyszałem (i przypuszczam,
    że odpowiadający w tym wątku też nie) o przypadku posiadania na własność
    działki na cmentarzu.

    Stąd nie istnieje pojęcie "ceny placu". Być może załatwia się te sprawy
    na lewo - Łódź ma "dobre" tradycje w interesie pogrzebowym ;-( - głosno
    o nich w całej Polsce.

    M.