  • Data: 2003-03-05 06:54:21
    Temat: Re: Pit a meldunek
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04-03-2003 20:47, Użytkownik KK napisał:

    > urzedu

    > wszystkiego

    > To powiedz pani, że się nie zna. Liczy się stan z 31 grudnia.
    > Jeśli byłaś w tym czasie jeszcze na starym adresie to składasz pit do
    > starego urzędu.
    > Do nowego tylko NIP-3 z nowym adresem. Zresztą to już było.

    Ano było, ale widac nie dośc.
    Bea, poczytaj sobie opisy na PIT-37. Tam to wołami napisali - wg. stanu
    na dzień 31 grudnia roku za który skadane jest zeznanie podatkowe.

    Paniusa w skarbowym widac nawet tego nie przeczytała.

    Jeżeli złozysz zeznanie do nowego urzędu, to albo sie zorientuja i
    przeslą je do starego, ale się nie zorientuja i stary urząd zacznie sie
    upominać o zeznanie a Ty będziesz miała troche kłopotów z udowodnieniem
    że nie jestes wielbłądem.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk