  • Data: 2007-06-29 18:04:13
    Temat: Re: Piramida finansowa - gdzie zgłosić?
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?> szukaj wiadomości tego autora

    tommy pisze:

    > Niech się martwią ludzie od Gadu-Gadu
    [8<]

    Ja do GG już nie piszę, mam wrażenie że oni zgłoszenia tylko przyjmują i
    tyle.
    Normalnie bym sobie odpuścił, ale tutaj spamer podesłał linka do czegoś,
    co jest (o ile mi wiadomo) nielegalne w Polsce (a może jednak się mylę?)
    + polega na "zarabianiu" kasy, więc wydawało mi się że kto jak kto ale
    US (czy coś podobnego) nie odpuści i jest szansa na trzepnięcie spamera
    po kieszeni. A takiej okazji przepuścić nie można, prawda?
    Ja nie chcę zgłaszać spamu, tylko tę piramidę finansową.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";