  • Data: 2004-08-17 15:13:36
    Temat: Re: Piorunochron - tak czy nie?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Robcio napisał(a) :
> [...]
    > niz instalacja odgromowa ;) musza byc obie!!!!! Nie widac jej tylko wtedy
    > gdy dach jest z blachy.. robi sie tylko "antenki" na kominach, i uziemia
    > dach.. reszta niepotrzebna.
    > W kazdym innym przypadku potrzebna pelna instalacja

    > prawda.. ale roznie to bywa i pewnosci na 100% nie daje
    > ja przezylem pierdolniecie pioruna w samochod (moj) ponad ktorym blisko byly
    > drzewa .. widac drzewa miala jednak wiekszy opor ;)

    > z tego co wiem to obowiazkowa jest wszedzie, moze po za domkami jedn. to juz
    > Twoj problem, w urzedzie problemow nie beda robic.. co innego z

    Otoz to. Jak nie trzeba nakazowo, to lepiej dla wlasnego
    bezpieczenstwa i spokojnosci portfela.
    Dzieki za rozjasnienie sytuacji.
    Obilo mi sie o uszy, ze uzywa sie czasem uziemnionego zbrojenia
    budynku jako odgromnikow. Jaki to mialoby wplyw na elektronike w
    takim budynku, to wole nie myslec.
    Czasem, zdawaloby sie ze prawidlowe, wykonanie robot nie moze byc
    gwarancją bezpieczenstwa:
    http://www.rst.pl/raporty/rap1.htm

    > ja tez jestem budowlancem.. ale tamten chyba cos malo z elektrykami gada

    Może z takimi, co robili te robote:
    http://www.rst.pl/raporty/rap2.htm
    :-)

    Zbyszek, s...@p...onet.pl s...@p...com