  • Data: 2002-10-09 12:22:38
    Temat: Re: Pilne - zeznania, sprawa o dziecko
    Od: Piotr Sinda <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In <3...@e...pl>, Elita.pl wrote:

    > Piotr Sinda wrote:
    > [..]
    >
    > Z tego co wiem to bez obecno?ci OBOJGA rodziców, amerykanie nie dadz?
    > wizy dziecku.
    > No chyba, ?e za?atwi to jako? na krzywy ryj.
    >
    > pozdrawiam
    > Arek

    Oj pomy?ka

    Wlasnie mam pisma przyslane przez z sad i w nich potwerdzenie ambasady na
    zgode wyjazdu z dzieckiem (wiza narzeczenska). Potrzebna jest tylko zgoda
    sadu, a wlasnie taka sprawa sie odbedzie. Ojciec czy Matka nie wychowujaca
    dziecko nie ma nic tu do gadania. Nie istotne ze ma wszystkie prawa
    zachowane. Nie istotne ze druga osoba nie dopuszcza do ciecka. Wszystko
    jest nieistotne. Pytanie bylo kierowane do kogos kto sie na tym zna a nie
    ludzi ktorzy mysla ze polskie prawo jest sprawiedliwe.

    pozdrawiam.