    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pijany kierowca ZTM
    Date: Tue, 04 Dec 2007 23:56:26 GMT

    Użytkownik "Michał K." <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:6cda8a18-2db7-48b9-b7b9-e89889dddd2e@i12g2000pr
    f.googlegroups.com...
    On 5 Gru, 00:05, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    > Jeśli było tak, jak opisałeś, to jest to jakiś wypadek przy pracy i tyle.
    > Zresztą informacja dyżurnego nie jest do końca ścisła, bo to, ze on w
    > książce interwencji nie ma odnotowanego sposobu zakończenia interwencji
    > wcale nie oznacza, że nikt się tym nie zajął, choć może tak w istocie być.
    > Równie dobrze w danym momencie mogły jeszcze trwać czynności i nie podano
    > mu sposobu zakończenia interwencji, patrol mógł zapomnieć podać mu sposób
    > zakończenia interwencji (dyżurny powinien zapytać) albo w końcu po prostu
    > prowadzący rejestr z poprzedniej zmiany zapomniał wpisać sposób
> [...]

    Wiesz, tak sie sklada, ze ja po prostu jestem informatykiem. Znam sie
    na projektowaniu takich system, i nie wyobrazam sobie sytuacji, w
    ktorej nie umozliwia on sprawdzenia historii zgloszen po nazwisku i
    numerze telefonu. A juz nawet jesli tak jest, to nie wyobrazam sobie,
    zeby wedlug wszystkich podanych przez mnie powtornie danych nie dalo
    sie znalezc mojego pierwotnego zgloszenia.
    W zwiazku z powyzszym doskonale wiem, ze zostalem bezczelnie
    spuszczony na drzewo, i nie zamierzam zostawic tego tak po prostu.
    Zwlaszcza, ze chodzi o tak powazne zgloszenie.

    Ty chyba chory jestes?!?
    Za przeproszeniem kogo to wali, zes jakis podrzedny informatyk?
    Czlowieku 112 to nie mumer chata ale telefon alarmowy! Twoje zapytanie o
    dalsze losy powinny odrazu powodowac zerwanie z toba lacznosci. I o to mam
    pretensjie do operatora.
    Facet za duzo sie filmow naogladales. Jedz na policje, zadzwon do wydzialu
    antyterorystycznego a po drodze nie zapomnij do prezydenta aha i pamietaj by
    po 8 godzinach zadzwonic z wyjasnieniami co bylo dalej...
    Chlopie, zglosiles na numer alarmowy i koniec - rozumiesz? Jesli w tym
    czasie kiedy ty natarcz\ywie chcesz wiedziec jak to sie skonczylo ktos nie
    mogl by sie dodzwonic i np. ktos z tego powodu by zmarl...
    Ludzie, skad takie tepaki sie biora i jeszcze sie chca nazywac
    "informatykami" amatorami.
    Zapamietaj sobie bo kiedys cie spotka przykra niespodzianka:
    112 to zgloszenie alaromowe - koniec kropka - rozumiesz?
    Porada idz do sadu i oskarz 112 ze nie dalo ci wyjasnien co sie dzialo dalej
    a ty caly w wypiekach czekales na ciag dalszy...