  • Data: 2007-12-04 23:26:36
    Temat: Re: Pijany kierowca ZTM
    Od: "Michał K." <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Gru, 00:05, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    > Równie dobrze w danym momencie mogły jeszcze trwać czynności i nie podano
    > mu sposobu zakończenia interwencji, patrol mógł zapomnieć podać mu sposób
    > zakończenia interwencji (dyżurny powinien zapytać) albo w końcu po prostu
    > prowadzący rejestr z poprzedniej zmiany zapomniał wpisać sposób załatwienia
    > sprawy.

    Hmmm, cos mi jeszcze przyszlo do glowy. Jesli "prowadzacy rejestr
    zapomnial wpisac sposob zalatwienia", to faktycznie jest to zwykle
    zaniedbanie, choc co prawda nie powinno miec to miejsca w tak
    newralgicznym systemie, jak krajowy numer alarmowy - a co jesli
    kilkanascie osob zglasza ta sama sytuacje i ktos "zapomnial wpisac
    rozwiazanie problemu"? Wysylaja kilkanascie patroli w to samo
    miejsce??
    W przypadku pierwszym, tzn. "mogly jeszcze trwac czynnosci", to juz
    pachnie kryminalem. Od czasu zgloszenia minelo ponad 4 godziny, co mi
    po sprawdzeniu trzezwosci kierowcy po uplywie tego czasu? Mimo tego,
    ze ewentualny patrol mial POL GODZINY na dotarcie na miejsce i
    sprawdzenie trzezwosci kierowcy?
    Tak czy tak, cos tu poszlo mocno nie tak. Mozecie miec mnie za
    pieniacza, ale bede sie upieral przy wyjasnieniu zaistnialej sytuacji.