  • Data: 2019-04-23 09:05:09
    Temat: Re: Piesza ukarana mandatem
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, April 23, 2019 at 8:56:39 AM UTC+2, nadir wrote:

    > Ależ wodzu, w ustawie jest "o mocy nie większej niż" 4kW, a nie od.
    > Do 4kW, do 45km/h, hulajnoga to motorower jak chooj.
    > Też mnie ro jakoś specjalnie nie raduje, no ale przepisy mamy takie
    > jakie mamy i wychodzi, że na dzień dzisiejszy hulajnoga to albo rower,
    > albo motorower w zależności od osiągów, i to tych na papierze a nie
    > rzeczywistych.

    Jeszcze pozostaje jeden wariant, ten aktualnie obowiazujacy, czyli sa to "niegrozne
    zabawki" ktorymi nalezy poruszac sie po chodniku jako pieszy.
    Dotyczy rolek, hulajnog (w tym elektrycznych) i innych wynalazkow typu deskorolki
    (+elektryczne), airwheel/monocykl elektryczny...

    Na chwile obecna da sie (raczej) kupic hulajnogi elektrycznej (i podobnych
    wynalazkow) z homologacja motoroweru (ani zadna inna), zeby ja zarejestrowac i
    legalnie jezdzic jako motorowerem po jezdni.

    Wiec pozostaje albo pieszy albo zakaz uzywania na drogach publicznych :(

    Oczywiscie nad zmianami w PoRD sie (podobno) pracuje...