eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony › Re: Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony
  • Data: 2013-10-07 19:39:04
    Temat: Re: Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 5 Oct 2013 22:46:01 +0200, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> wrote:

    > Skąd się urwałeś? ;)
    > Przecież oni tam nie mają ZUSu, a przynajmniej "ZUSu właściwego"
    >(Obama usiłuje wdrożyć konstrukcję odpowiadającą w .pl zestawowi
    >"ZUS+NFZ" ale dla składki ZDROWOTNEJ, tylko).

    Sam sie urwales.

    W USA jest "ichni ZUS" czyli Social Security. Skladki odprowadza sie
    od WSZYSTKICH dochodow, podobnie jak od WSZYSTKICH dochodow placi sie
    podatek stanowy i federalny.

    Pieneidze placone na SS sa pzreznaczone na emerytury federalne i plan
    ubezpieczeniowy Medicare dla emerytow.

    Owszem, SS nie pokrywa ubezpiecznia nie-emerytow, i musza oni
    zalatwiac ubezpieczenie we wlasnym zakresie. Na ogol to zalatwia
    pracodawca ktory pokrywa czesc oplat za ubezpieczenie zdrowotne

    Obana nie usiluje wdrozyc NFZ, a wdraza obowiazek wykupywanei
    ubezpieczenia pzrez kazdego obywatela. Jezeli obywatel nie wykupi
    ubezpieczenia zaplaci kare. Niestety, poniewaz kara jest nizsza niz
    ubezpieczenie, wiele osob woli zaplacic kare. W ten sposob Obama
    nalozyl podatek z pominieciem Kongresu. i O to teraz toczy sie walka w
    Kongresie i stad zablokowanie Rzadu pzrez Kongres. Obama chce bowiem
    obejsc prawo

    A.L.

    P.S. Jakbys pytal sie skad wiem: od 30 lat mieszkam w USA