eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony › Re: Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony
    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Date: Mon, 07 Oct 2013 10:46:09 +0200
    Subject: Re: Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony
    Newsgroups: pl.soc.prawo

    Andrzej Lawa wrote:

    > krysiu, jako przykładu użył filmu ze zbiorem odpadów sortowanych

    A ty z kultury obrazkowej jesteś i i czytasz tylko wielkie tytuły prasowe,
    nie starajac się zrozumieć treści artykułu, tak?

    > - głąb
    > najwyraźniej uznał, że go "w chuja" robią przy okazji zbierania śmieci.
    > To mu wytłumaczyłem, jak chłop krowie, że niepotrzebnie teorię spiskową
    > tworzy.

    Po pierwsze - żaden głąb.
    Po drugie - niczego nie wytłumaczyłeś.

    > Jakie problemy ma autor piosenki nie wiem, ale z reguły takie marudzenie
    > wynika albo z taniej zagrywki pod publiczkę, albo z głupoty autora. Może
    > w Amber Gold inwestował.

    "Jest super, jest super, więc o co ci chodzi":->

    > Marudzić to każdy głupi potrafi.

    Każdy głupi to przyjmuje wszystko, co mu się na tacy podaje bez odrobiny
    refleksji.
    J.