  • Data: 2007-02-15 10:21:49
    Temat: Re: Pies pogryzł człowieka, który art. KW ?
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Biorąc pod uwagę całokształt Twojej twórczości na temat psów, wcale nie
    > takie jasne.

    oczywiscie potrafisz wskazac wypowiedz ktora by rzeczyla takiemu
    rozwiazniu ?

    > ^^^^^^^^^^^
    > W trzeciej linijce od góry, nie licząc wrotek. BTW takie literówki też o
    > czymś świadczą ;-P

    dobre :)

    > Krys, z małej litery i przez "y".

    > Ale nie napisał, ze bez względu na okoliczności, a niejasności tłumaczy
    > się na korzyść "oskarżonego"

    prosze Cie

    więc należy domniemać, że pałkę ma zamiar
    > kupić do obrony przed psem, nie ataku na niego. To, że dopisujesz sobie
    > to, co ci pasuje, to juz Tweój problem, mogłeś go dopytac, czy ma
    > zamiar urzadzić polowanie na bydlę.

    na sile probujesz przekabacic jego wypowiedz jasno z niej wynika ze
    skoro nikt nie ukaral wlsciciela to on sam sie rozprawi z psem.

    > Nawet jeśli, to właściciel ma obowiązek tak zabezpieczyć zwierzę, żeby
    > nie miało możliwości zaatakować.

    tak jest to racja, ale jezlei gosc np wlezie jemu na posesje (ogrodzona)
    bez pozwolenia i zostanie pogryziony to rowniez skute ten sam, ale
    wina po stronie pogryzionego.

    > A te próby przerzucenia winy na zaatakowanego człowieka, to czym niby
    > są? "A może pluł, może źle pachniał, może źle spojrzał, więc pies go
    > zaatakował". I ani słowa o tym, ze pies ma byc za ogrodzeniem, w
    > kagańcu i na smyczy, jeśli ma w zwyczaju zaczepiać ludzi w miejscach
    > ogolnie dostępnych.

    sluchaj nie probuje zzrucic winy tylko pytam sie o przyczyne by ustalic
    fakty, jezeli pies byl sprowokowany to szcytem skurw. jest jakiekolwiek
    pomaganie takiej osobie tym bardziej jezlei publicznie obznaza sie z
    zamiarem zrobienia krzydwdy zwierzecieu.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)