  • Data: 2002-10-31 12:11:16
    Temat: Re: Pies bez kaganca i smyczy,
    Od: "Darek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1793.00000517.3dc10c42@newsgate.onet.pl...
    > Jedynym głupawym postem jest w tym przypadku Twój. Pytanie brzmiało czy
    jest
    > karalne wyprowadzanie psa bez smyczy i kagańca. Odpowiedź brzmi, że w
    pewnych
    > wypadkach jest. Rada gminy może bowiem na swoim terenie wprowadzić
    przepisy o
    > charakterze karnym za tego typu czynności.

    Ale ja bym chciał wiedzieć na pewno czy, może nie kara jaka jest, ale czy
    wolno i to niezal od lokalnych uchwał rady miasta ?

    A na razie to same sprzeczne posty. To co z tego ma wiedzieć nie-prawnik ?

    BTW Moja rada miasta to umiała uchwalić m.in. zakaz sprzedaży alkoholu po
    22. Nawet w teleexpresie o tym mówili. Czy zakaz spożycia alk w miejcach
    publ. ( jak jeszcze nie obowiązywało to w całym kraju )
    A tak sie składa że osiedlowe "pijusy" nawet w miejscach publ są wogóle
    nieagresywni i patrzą swego, w przeciwieństwie do psów. Tylko że ty mrada
    miasta się nie zajęła..