  • Data: 2005-10-17 12:12:27
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olgierd" <o...@p...pl.pl.spam.nie> napisał w wiadomości
    news:7183f772b7be11a43ba483904eff4590@news.home.net.
    pl...
    > "Przemek R..." <p...@t...gazeta
    .pl>

    > (...)
    >
    > W chamstwie ścigać się z Tobą nie będę. Nie mam szans.
    > Merytorycznie mogę próbować rozmawiać - błądząc, szukając odpowiedzi,
    > rozwiązań - zatem odpowiem w ten sposób: laborant ewidentnie nie jest
    > człowiekiem rozsądnym, nie wiedział więc co powinien zrobić, zobaczył
    > dziwne zdjęcia, poczuł, że coś jest z nimi nie tak. Poszedł do gazety po
    > podpowiedź.

    w jakim chamstwie, zadalem chyba proste pytanie, nazwalem debilem osobe
    ktora twierdzi
    ze zawiadamiajac o przestepstwie nie da sie popelnic przestepstwa przy czym
    to zawiadomienie bylo
    nie na policji czy w prokuraturze a w mediach. Tak wiec pytam
    "od kiedy media sa instytucja ktorej zglasza sie przestepstwa ?"

    > I na koniec: nie bluzgaj wszystkich, którzy się z Tobą nie zgadzają, to
    > naprawdę głupie i niepotrzebne.

    nie bluzgam na ludzi ktorzy sie ze mna niezgadzaja tylko na ludzi ewidentnie
    glupich
    twierdzacych ze media sa instytucja ktorym sie zglasza przestepstwa.

    ktos tam powyzej twoerdzil ze stan wyzszej koniecznosci pozwolil mu na to,
    ja zacytowalem odpowiedni art (26 kk)
    mowiacy o stanie wyzszej koneicznosci gdzie nawet jako haslo do niego zostal
    uzyty taki zwrot, (a wydawnictwo te wydaje rowniez komentarz do kodeksu
    karnego pod redakcja Zolla wiec na pewno jest bardziej dla mnie wiarygodne
    niz czyjas prywatna opinia,) otzrymalem na to odpowiedz

    "ty zasmarkany prawiniku ,ty naucz się podstawowych pojęć a później będziesz
    mógł zabierać głos.Ty nawet nie rozumiesz co cytujesz.Więc poczytaj
    przynajmniej trochę jakiś słowniczek, bo jak widzę o kpk nie masz pojęci bo
    go nie rozumiesz."

    to jest twoim zdaniem kulturalne?
    Ja jestem zawsze w stanie przyjac czyjajs racje ale poparta podstawa prawna.
    Narazie nie przekonuje mnie wyrok (orzeczenie, ne pamietam co to bylo)
    sadu najwyzszego ktore zacytowales. Jezeli zacytujesz taki ktory wyraznie
    mowi ze sa zdjecia ktore nie sa utworami wowczas zamilkne
    i przyznam Ci racje.

    P.