    From: "Daniel Pyra" <d...@S...provider.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Date: Sun, 16 Oct 2005 17:53:37 +0200
    <dijp4h$d0p$1@atlantis.news.tpi.pl> <10qejmf0erx8g$.dlg@olgierd.gov.pl>
    <dijui1$gjd$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <e...@n...home.net.pl>
    <dip624$6da$1@inews.gazeta.pl> <ah833tzo3fz3$.dlg@olgierd.gov.pl>
    <782cd$4351105e$540af682$28343@news.chello.pl>
    <distja$qnv$1@inews.gazeta.pl>
    <9b030$4352442c$540af682$7470@news.chello.pl>

    > Ustawy regulują od strony prawnej wiekszość wydarzeń w życiu ludzkości.
    > Prawodawcy nie są w stanie przewidzieć absurdalnych zdarzeń wymyślonym
    > przez
    > jednostki. I te zdarzenia, jako bardzo marginalne, powinny być
    > rozpatrywane
    > indywidualnie, bez uogólniania. Są do tego powoałani znawcy w swojej
    > specjalności.

    Dzięki za odpowiedź. Może zdziwisz się, ale uważałem dokładnie tak samo jak
    Ty, argumentując to przez reductio ad absurdum. Twój post pozostawiam pod
    rozwagę tym, którzy wierzą, że KAŻDE zdjęcie to utwór w rozumieniu ustawy o
    ochronie praw autorskich. Niech to oceniają powołani przez sąd biegli...

    > A ta dyskusja, od kilku dni, jest żywcem, jak tegoroczna
    > debata prezydencka - strony prześcigaja się w wymyślaniu coraz bardziej
    > absurdalnych argumentów, aby tylko udowodnić swoją "wyższość" nad
    > przeciwnikiem. Żal, że takie mamy dziś społeczeństwo. Jak żółwie w
    > błocie -
    > leżą na brzuchu i intensywnie wiosłują myśląc, że płyną.

    Co do taplania się w błocie - też zgoda - więcej w tym wątku nie będę :-)

    Pozdrawiam!
    Daniel Pyra