  • Data: 2005-10-16 23:04:08
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: tusk <d...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Koniki morskie, kiedy ostatnio sprawdzałem, nie były ssakami.

    I co z tego? Wiewiorki potrafia skakac odleglosci kilkadziesiat razy
    wieksze od swojego ciala i to jako male. Czy to znaczy ze te paniusie
    moga rzucac niemowlaka z rogu na rog sali jak pilke?

    > Nie, bo ludzkei matki mają ręce i mogą jedną rękę podłożyć pd plecy, a
    > drugą podtrzymywać.... właśnie kark.

    Ale nie wieszac za kark.

    > Starczy - do "niestosowna". Teraz wyjaśnij, dlaczego twierdzisz, że to
    > było niebezpieczne?

    Zapytaj w pierwszym lepszym szpitalu jaki jest standard trzymania
    dziecka z inkubatora, a pozniej dyskutuj. Zacznij od tego centrum.

    > Przykład: dentystka dająca buziaka pacjentowi może podpaść pod kategorię
    > "niestosowne", ale "niebezpieczne" - w życiu.

    kolejny mega ROTFL
    Buziak czescia terapii. :-)

    1. Dawanie buziakow nie jest czescia opieki medycznej dentysty. Chyba ze
    w jakichs sektach.

    2. jest iebezpieczne poniewaz moze zarazic np. zoltaczka C.

    Dlatego dentysci nie tylko nie caluja pacjentow, ale u mnie prawo im
    nakazuje maske na gebie i rekawiczki jak przy operacji.