  • Data: 2005-10-13 21:05:45
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 13 Oct 2005 22:30:06 +0200, *Przemek R...*
    <news:dimg49$9fp$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > aparat fotograiczny nie jest szkodliwy w atki przypadku o ile nie uzywa sie
    > flesha, na zdjeciu ewidetnie by bylo widac gdyby byl flesh, czy jest?
    > Bo si enie przygladalem.

    Nie o to chodzi. Chodzi o to, że te głupie pielęgniarki zaplanowały sobie
    wcześniej robienie zdjęć (tak myślę), musiały w tym celu przynieść sobie
    aparat fotograficzny do pracy. W pracy na ogół robienie zdjęć jest
    zabronione, więc to też nie jest w porządku.
    Jeszcze nie wiadomo, czy to dziecko kaleką nie będzie, czy nie uszkodziły
    dziecku kręgosłupa. Przecież jedna z tych pielęgniarek posadziła sobie
    dziecko w kieszeni (bo przecież nie położyła)...i jeszcze jak trzymała to
    dziecko: jak psa.

    --
    Kaja