    Date: Wed, 12 Oct 2005 20:09:21 +0200
    From: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pielęgniarki i fotograf

    Dnia 2005-10-12 19:14 Brodek napisał(a):
    > w wiadomości news:dijfk6$jm7$1@opal.futuro.pl...

    > Gdyby nie pismacy to znaczna część przestępstw nie ujrzała by światła
    > dziennego. Rzecz dotyczy i najwiekszych afer i właśnie takich rzeczy jak
    > te pielęgniarki..

    Niezupełnie.
    Powinien zgłosić na policję. Po pierwsze dlatego, że być może któreś z
    tych dzieci choruje, lekarze nie wiedzą dlaczego, może by się dało
    zastosować odpowiednie leczenie, gdyby było wiadomo, co je spowodowało.
    Dopiero jak policja lub prokurator umorzy śledztwo jego moralnym
    obowiązkiem jest szukać pomocy w społeczeństwie.
    I spójrzmy jeszcze na jego wypowiedź (
    http://wiadomosci.onet.pl/1178617,,,,,1245229,4813,i
    temspec.html ):
    "Od trzech tygodni miałem te materiały u siebie. Po konsultacji ze
    znajomymi lekarzami postanowiłem przesłać je prasie. Sumienie mi
    podpowiedziało, że tak właśnie powinienem zrobić" - powiedział pracownik
    studia fotograficznego, w którym został wywołany film z aparatu.
    Zaznaczył, że w całej historii to nie on jest "głównym bohaterem".

    Od TRZECH tygodni. Czy przez ten czas negocjował z gazetami cenę za zdjęcia?
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/