  • Data: 2005-10-12 19:48:41
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yark" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dijb8v$1st$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > chyba żartujesz. a art. 160 kk? dla mnie ewidentnie należałoby
    wszcząć
    > postepowanie z art 160 par 2 kk. jest to przestepstwo bezskutkowe, a
    wiec
    > dziecku nie musi sie nic stac, wystarczy narazenie bezposrednie, - a
    > przypadku dziecka = kilogramowego= wyjetego z inkubatora, o takim
    narazeniu
    > mozemy mowic.

    Toteż chyba wszczęto. Pytanie, czy wyjęciem dziecka z inkubatora
    faktycznie naraziły go na coś. nie znam się na tym. Podejrzewam.że
    będzie konieczne wykonanie ekspertyzy przez biegłego.

    > a na jakiej podstawie zakaz wykonywania zawodu - BEZ WYROKU?

    A co tu ma wyrok do rzeczy. W wypadku pielęgniarek może to orzec ich
    samorząd.

    > pewnie, ze mogl
    >
    > no teraz to żartujesz. pielegniarki, ktore =prawdopodobnie popelnily
    > przestepstwo= maja podstawy skarzyc fotografa?:-((( I Ty to mowisz
    jako
    > policjant? nawet z kc wynika, ze nie ma podstaw. ech......

    To, czy pielęgniarki popełniły przestępstwo chwilowo wcale nie jest
    pewne. A fakt, ze nawet popełniły nie upoważnia nikogo do popełniania
    przestępstwa na ich szkodę.