  • Data: 2005-12-20 23:28:17
    Temat: Re: Picie piwa pod chmurką mandacik i sąd grodzki
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "brytra" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:1hqq6fl8fi5po.1t6shkmxorqwu$.dlg@40tude.net...
    > Witam wszystkich
    > Mój kolega pił sobie z kumplami piwko pod chmurką podjechała straż wiejska
    > i wlepiła mu mandat 100 zł kolega odmówł przyjęcia więc sprawa ląduje w
    > sądzie gordzkim tutaj pojawiają sie moje pytania co doradzić koledze ?
    > jaki
    > wyrok może dostać w Sądzie Grodzkim ?

    Idźcie na rozprawę z herbatą w butelkach od piwa i pijcie podczas rozprawy.
    Kolega oczywiści ema się tłumaczyć, że to była herbatka.
    Można jednocześnie wyjaśnić, że była to celowa prowokacja mająca obnażyć
    niekompetencję policji. Rozwijacie swoje zainteresowanie socjologią i
    psychologią. Taki swoisty happening. Przy okazji można też zapowiedzieć
    kolejne doświadczenie, które będzie polegać na wstrzykiwaniu sobie wody
    destylowanej w publicznym miejscu, w celu zbadania wrażliwości społecznej
    obywateli Waszego miasta.
    ;-)))

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/