  • Data: 2002-10-02 12:32:23
    Temat: Re: Picie alkoholu w miejscu publicznym
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Albercik" <B...@k...chip.pl_SPAMU!!!> napisał w wiadomości
    news:anek85$d0h$1@news.tpi.pl...
    > Jak to jest z tym piciem?
    > Co to jest picie? Łykanie? Czy samo wlanie do ust to juz picie?
    > Czy policjantowi można powiedzieć ze nie pijesz tylko "moczysz usta" i
    np.:

    Sąd nie będzie męczył się aby Ci udowodnić że picie=łykanie.Wydaje mi się
    że:siedzenie w parku z otwartym piwem+ nieswieży chuch = picie.Jesli się nie
    zgodzisz z werdyktem sądu grodzkiego będziesz mógł się odwoływać(tzn.tracić
    kasę)udowadniając że nie łykałeś tylko wypluwałeś;)
    I nie oczekuj znikąd definicji picia.Powiem jeszcze że dla sędziego(a nie
    daj boże sędziny)pijacy w parku(bramie) to menel.Więc komu uwierzą-stróżowi
    porządku czy menelowi?

    Leszek