  • From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PiS zeszmaciło godność Polaka
    Date: Fri, 30 Nov 2007 22:16:27 +0100

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:fiptfb$r6$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Przed chwilą prezydent Lech Kaczyński w wywiadzie w TVP1 powiedział rzecz,
    > która mnie bardzo zabolała i zafrapowała. Chwalił się on mianowicie
    > dziennikarzowi, że on dokonał jedynie zmiany konstytucji, zezwalające na
    > ekstradycję polskich obywateli do obcych państw. Ta wypowiedź prezydenta
    > spowodowała u mnie refleksje do napisania niniejszego tekstu.

    Cóż, z jednej strony, Polska to taka oJCZYZNA, w której nawet za
    obowiązkowy dokument tożsamości każą sobie płacić. I to jest wg mnie
    hańbiące, że obywatel płacąć wysokie podatki, akcycy, VAT, PCC, nawet na
    darmowy dokument tożsamości nie zasługuje.

    Z drugiej strony akurat w tym przypadku, to jedynie możemy podziękować
    Belgii, że teraz to oni ten pomiot polskiego społeczeństwa będą utrzymywać
    przez kilkadziesiąt lat. Jak zwykle każdy kij ma dwa końce, ja uważam, że
    akurat za ciężkie przestępstwa kryminalne ekstradycja MUSI być dopuszczalna.
    Inaczej ta cała wspólna Europa nie miała by sensu, bo byle bandzior po
    przekroczeniu granicy stawał by się bezkarny.