  • Data: 2007-12-01 15:08:22
    Temat: Re: PiS zeszmaciło godność Polaka
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:47507da9$2@news.home.net.pl...

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Cóż, z jednej strony, Polska to taka oJCZYZNA, w której nawet za
    > obowiązkowy dokument tożsamości każą sobie płacić. I to jest wg mnie
    > hańbiące, że obywatel płacąć wysokie podatki, akcycy, VAT, PCC, nawet na
    > darmowy dokument tożsamości nie zasługuje.
    >
    > Z drugiej strony akurat w tym przypadku, to jedynie możemy podziękować
    > Belgii, że teraz to oni ten pomiot polskiego społeczeństwa będą utrzymywać
    > przez kilkadziesiąt lat. Jak zwykle każdy kij ma dwa końce, ja uważam, że
> [...]

    Tylko, że on po prawomocnym skazaniu zostanie wysłany do więzienia do
    Polski. Niemcy u siebie skazanych Polaków, "oddelegowują" do odsiadki do
    Polski. Nawet przestepcy i skazanego godności nie wolno w rażący sposób
    naruszać. Niemcy nawet przefarbowanego z marokańskiego Araba na Niemca,
    swojego obywatela podejrzanego o zamachy terrorystyczne nie wydali
    Hiszpanii. A nam każą to robić.

    boukun