  • Data: 2006-07-11 11:23:37
    Temat: Re: Pensja do 10 czy 11 nastepnego miesiaca?
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek Margraf napisał(a):

    >>> 2. 1-o dniowy poślizg nie ma tu nic do rzeczy, bo te dni od 1 do 10 danego
    miesiąca już są owym dopuszalnym uswawowym
    nie przewiduje żadnych poślizgów.

    > nie więm czy rozumiesz co oznacza że tekst w języku polskim czasami pisze się w
    cudzysłowiu (to takie znaczki >>"<< na początku
    > i na koncu wyrażenia). To że do 10 oznacza do 10 wysraźnie napisałem

    Czyli twierdzisz że słowo "ustawowy" w twojej wypowiedzi nic nie znaczy
    po następne słowo jest w cudzysłowie? Do czego mam odnieść to słowo
    ustawowy?
    Twoja wypowiedz brzmiała tak jakby zasadniczo termin płatności
    wynagrodzenia był pierwszym dniem miesiąca a między 1 a 10 był jakiś
    ustawowy "poślizg".

    > Twój problem polega na tym że próbujesz wierzyć w fakty a te przyjmuje się rozumem
    a nie wiarą no i trudno o nich dyskutować. Ja
    > jedynie moge podać nazwę firmy w jakiej to miało miejsce i rok oraz w jakim to było
    sądzie. Jeśli hjst możliwość wyciągnięcia
    > odpowiedniego wyroku to prosze bardzo (oczywiście na priva dla zainteresowanych).

    Nadal nie wierze.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam