  • Data: 2006-07-11 10:49:01
    Temat: Re: Pensja do 10 czy 11 nastepnego miesiaca?
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam być ciężkie, a nie poważne. Ale co to dla ciebie znaczy poważne?
    ok nie znam na pamięc ustawy nie wiem jakiego słówka użył ustawodawca. Może być
    "ciężkie"

    miesiąca już są owym dopuszalnym uswawowym

    > Ales wymyślił. Jaki znów ustawowy poślizg. Jest termin płacenia wynagrodzeń i on
    nie przewiduje żadnych poślizgów.

    nie więm czy rozumiesz co oznacza że tekst w języku polskim czasami pisze się w
    cudzysłowiu (to takie znaczki >>"<< na początku
    i na koncu wyrażenia). To że do 10 oznacza do 10 wysraźnie napisałem

    > I co z tego. Niewątpliwe jest to naruszenie obowiązków pracodawcy, ale to nie
    wystarczy. Ma być ciężkie naruszenie.
    Generlanie prawnicy a zwłaszcza sędziowie mają problemy z fizyką, ale ok zostawmy w
    gestii sądu określenie tego co jest
    "ciężkie" :)

    to metoda "na noże" - czy rzeczywiście nie

    > Nie wierze że ktoś wygrał z powodu jednodniowego opóźnienia.

    Twój problem polega na tym że próbujesz wierzyć w fakty a te przyjmuje się rozumem a
    nie wiarą no i trudno o nich dyskutować. Ja
    jedynie moge podać nazwę firmy w jakiej to miało miejsce i rok oraz w jakim to było
    sądzie. Jeśli hjst możliwość wyciągnięcia
    odpowiedniego wyroku to prosze bardzo (oczywiście na priva dla zainteresowanych).

    A.