  • Data: 2006-07-25 12:27:17
    Temat: Re: Pełnomocnictwo Notarialne
    Od: wombi <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krystyna napisał(a):
    > sprawa jest prosta.
    > w 2001 r. mój mocodawcas wystawił mi pełnomocnictwo ds. rachunku bankowego.
    > w międzyczasie zmieniła adres zamieszkania.
    > 1 miesiąc temu posił mnie aby dokonała przelewu z jego rachunku na inny (...)
    > chcę w związku z tym złożyć pozew na pko bp rządając zwrotu kosztów
    > procesowych, przywrócenia pełnomocnictwa i przekazania 10 tys na cele
    > dobroczynne (...)

    Czy na skutek odmowy dokonania przelewu Twoj znajomy poniosl jakas
    szkode? Pytam w kontekscie ewnetualnego pozwu o te 10 tysiecy.Jesli
    znajomy szkody nie poniosl to chyba bedzie trudno cokolwiek uzyskac.Co
    do uznania pelnomocnictwa przez bank to moze pozew na podstawie art. 189
    kpc - "Powód może żądać ustalenia przez sąd istnienia lub nieistnienia
    stosunku prawnego lub prawa, gdy ma w tym interes prawny".Ale pewien nie
    jestem.
    Zobaczymy co powiedza inni.