  • 1. Data: 2006-07-25 10:52:30
    Temat: Pełnomocnictwo Notarialne
    Od: " Kryśka" <i...@W...gazeta.pl>

    Czy w związku ze zmianą adresu zamieszkania /inne w dowdzie obecnym, a inne
    na pełnomocnictwie notarialnym wystawionym 5 lat temu/ jest ono nieważne.
    Jeżeli jest ono ważne i zostało zanegowane przez bank, czy walczyć sądzie z
    bankiem i co można realnie od niego rządać.
    Dziękujuę.
    Krystyna M.

  • 2. Data: 2006-07-25 11:04:50
    Temat: Re: Pełnomocnictwo Notarialne
    Od: wombi <w...@n...pl>

    Kryśka napisał(a):
    > Czy w związku ze zmianą adresu zamieszkania /inne w dowdzie obecnym, a inne
    > na pełnomocnictwie notarialnym wystawionym 5 lat temu/ jest ono nieważne.

    Moim zdaniem pelnomocnictwo jest jak najbardziej wazne.Pelnomocnikiem
    jest konkretna osoba a adres jest tu bez znaczenia.Polecam lekture
    art.98-109 kodeksu cywilnego. Pelnomocnictwo wygasa w momencie w ktorym
    mocodawca (czyli ten ktory dal pelnomocnictwo) je odwoluje.Ponadto
    pelnomocnik obowiazany jest do zwrotu dokumentu pelnomocnictwa.

  • 3. Data: 2006-07-25 11:38:59
    Od: " Kryśka" <i...@N...gazeta.pl>

    dzięki za szybką odp. jesteś już 2 osobą mi to mówiącą. to czego mogę rządać
    od banku w pozwie?

  • 4. Data: 2006-07-25 11:41:11
    Od: "D.H. Oskar" <d...@o...pl>

    Użytkownik " Kryśka" <i...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > dzięki za szybką odp. jesteś już 2 osobą mi to mówiącą. to czego mogę
    > rządać
    > od banku w pozwie?

    moze opisz najpierw zdarzenie... kiepsko nam idzie wrozenie :)

  • 5. Data: 2006-07-25 11:52:06
    Od: wombi <w...@n...pl>

    D.H. Oskar napisał(a):

    > moze opisz najpierw zdarzenie... kiepsko nam idzie wrozenie :)

    Przylaczam sie do tego zdania:)

  • 6. Data: 2006-07-25 12:07:48
    Od: wombi <w...@n...pl>

    wombi napisał(a):
> [...]

    1. Na jakiej podstawie prawnej bank twierdzi,ze pelnomocnictwo wygaslo a
    zatem jest nie wazne?

  • 7. Data: 2006-07-25 12:17:36
    Od: " Krystyna" <i...@N...gazeta.pl>

    sprawa jest prosta.
    w 2001 r. mój mocodawcas wystawił mi pełnomocnictwo ds. rachunku bankowego.
    w międzyczasie zmieniła adres zamieszkania.
    1 miesiąc temu posił mnie aby dokonała przelewu z jego rachunku na inny.
    bank prowadząćy odmówił mi dostępu do rachunku tłumacząc zmianą adresu
    mojego zameldowania. przesłał mi nawet pismo.
    chcę w związku z tym złożyć pozew na pko bp rządając zwrotu kosztów
    procesowych, przywrócenia pełnomocnictwa i przekazania 10 tys na cele
    dobroczynne.

  • 8. Data: 2006-07-25 12:27:17
    Od: wombi <w...@n...pl>

    Krystyna napisał(a):
> [...]
    > chcę w związku z tym złożyć pozew na pko bp rządając zwrotu kosztów
    > procesowych, przywrócenia pełnomocnictwa i przekazania 10 tys na cele

    Czy na skutek odmowy dokonania przelewu Twoj znajomy poniosl jakas
    szkode? Pytam w kontekscie ewnetualnego pozwu o te 10 tysiecy.Jesli
    znajomy szkody nie poniosl to chyba bedzie trudno cokolwiek uzyskac.Co
    do uznania pelnomocnictwa przez bank to moze pozew na podstawie art. 189
    kpc - "Powód może żądać ustalenia przez sąd istnienia lub nieistnienia
    stosunku prawnego lub prawa, gdy ma w tym interes prawny".Ale pewien nie
    jestem.
    Zobaczymy co powiedza inni.

  • 9. Data: 2006-07-25 16:00:41
    Od: "D.H. Oskar" <d...@o...pl>

    Użytkownik "wombi" <w...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > może żądać ustalenia przez sąd istnienia lub nieistnienia stosunku
    > prawnego lub prawa, gdy ma w tym interes prawny".Ale pewien nie jestem.

    Chyba jednak prosciej dac nowe pelnomocnictwo. Pomijam ,ze bankowi odbilo

  • 10. Data: 2006-07-25 16:18:37
    Od: wombi <w...@n...pl>

    D.H. Oskar napisał(a):

    > Chyba jednak prosciej dac nowe pelnomocnictwo. Pomijam ,ze bankowi odbilo

    Odbilo to malo powiedziane:).Trzeba byloby powiedziec o wiele
    dobitniej:). Rozumiem,ze odpowiadaja za powierzone pieniadze ale powinni
    tez przestrzegac prawa cywilnego.