  • Data: 2006-10-20 11:13:33
    Temat: Re: Patrol na drodze
    Od: "pluton__" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Za bezmyślność lub złośliwość - obie cechy są na drodze takim samym
    > zagrożeniem jak szybkość.

    Czy masz moze dostep do policyjnych tabelek ?
    Chcialem wiedziec, ile punktow dostaje sie za zlosliwosc.
    I czy jest jakies stopniowanie, np. mala zlosliwosc: 100 pln
    i 2 punkty karne, duza: 200 pln i 7 punktow karnych.

    > Mierzyłeś te 150??

    Tak, bo sam popylam czasem 150 i wqrzaja mnie slimaki na lewym pasie.

    > Rozumiem, że jak na krajówce przy dobrych warunkach jest
    > ogr. do 70 to jedziesz właśnie tyle a nie 80 lub 90 ??

    Zazwyczaj jezdze 80, ale czasem lubie sobie docisnac.

    pozdrawim
    pluton