  • Data: 2022-06-20 15:56:56
    Temat: Re: Paszporty covidowe
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20-06-2022 o 15:43, Kviat napisał:

    > Ręce opadają.

    ano opadają, już nawet Twoja wybiórcza zauważyła, że coś się dzieje nie
    tak:
    https://lodz.wyborcza.pl/lodz/7,35136,28586090,lekar
    ze-alarmuja-ze-pacjenci-stracili-odpornosc-infekcji-
    wiecej.html?utm_source=facebook.com&utm_medium=SM&ut
    m_campaign=TT_Gazeta_Wyborcza

    na razie obwiniają maseczki... Ciekawe kiedy dojdą do konkluzji, że to
    obniżanie odporności przez lockdowny, brak kontaktów, maseczki w sumie
    trochę też, ale to tylko w niewielkim stopniu - niewłaściwe oddychanie
    oraz zasłanianie części twarzy na słońce też zmniejsza odporność, ale to
    tylko jeden z kamyczków...

    Ja wiem, układ odpornościowy, to teoria spiskowa...

    co ciekawe na początku lockdownu mówili o tym między innymi profesor
    Kuna i dr Hałat, że tym to się skończy, ale cóż, neonauka wbrew temu co
    znane jest od lat:
    http://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download?doi=10
    .1.1.552.1109&rep=rep1&type=pdf
    jednak nakazała wprowadzać coś co nie miało prawa działać wystarczająco
    by efekt: koszt/korzyść był korzystny...
    --
    http://zrzeda.pl