  • Data: 2010-06-15 16:28:39
    Temat: Re: Paszport, a brak meldunku
    Od: Piotr M <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15 czerwca 2010 16:44, Gotfryd Smolik news pisze:

    > Pod jednym warunkiem - że 100% konsekwencji będzie ponosił ten kto
    > "dobrowolnie nie podał".

    Oczywiście.
    Np w znaczeniu takim - korzystasz z US, to wiedz, że US może mieć
    potrzebę kontaktu z Tobą i po Twojej stronie leży troska o to, aby ten
    kontakt umożliwić.

    > Z jakiej paki wierzyciel, któremu nie oddałeś pieniędzy, ma mieć
    > problem z przeprowadzeniem procesu "bo nie można doręczyć pisma"?

    Z takiej paki, że powinniśmy żyć w takim wolnym kraju, w którym nie
    powinna istnieć prewencja w postaci ciągłego informowania sądów i
    policji o adresie umożliwiającym kontakt, przez wszystkich obywateli.

    > "Nie podał adresu - pismo z mocy prawa uważa się za doręczone".

    Oczywiście że nie. Nie korzystam z sądów nie korzystam z policji. Jeżeli
    ktoś chce za ich pomocą ze mną "porozmawiać" niech się stara dotrzeć do
    mnie. Jeżeli coś złego zrobiłem i dlatego chce ze mną "rozmawiać" to
    poniosę koszta tego dotarcia policji do mnie, takie koszta jakie sąd
    wskaże. Jeżeli ktoś się myli, niech nie zawraca mi głowę i nie przysyła
    sądu czy policji pod podany adres korespondencyjny lub niech sam pokrywa
    koszta dotarcia policji do mnie, kiedy tego adresu nie mam podanego.

    Co myślisz o tym?

    IMO przecież przymus meldunku lub przymus podawania adresu
    korespondencyjnego to takie działanie light stanu wojennego.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."