  • Data: 2010-06-16 02:18:24
    Temat: Re: Paszport, a brak meldunku
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr M wrote:

    > Zapewne za bardzo dalekie idące porównanie dałem, ale przepisy te są dla
    > mnie dużym pozbawianiem wolności. I mimo że większość ludzi i urzędników
    > ma je gdzieś i dużo ludzi ich nie przestrzega, to na samą myśl że
    > obowiązują, złoszczę się.

    a nie złościsz sie na fakt, ze musisz chodzić do szkoły, że musisz mieć
    paszport żeby przekroczyć granicę, że musisz stać na czerwonym świetle,
    że nie wolno deptać trawników , że nie można krzyczeć głośno, że nie
    można jeździć tyle ile fabryka dała, że ... tych paragrafów jest sporo w
    kodeksie wykroczeń.

    I nagle złości cię rzecz, która może być bardzo przydatna, że urząd
    zamiast wysyłać korespondencje gdzie popadnie będzie zobowiązany wysłać
    ją tam gdzie mu każesz i gdzie jest ci ją wygodniej odebrać niż pod
    adresem zameldowania lub cokolwiek urząd ma w swoich aktach.

    Nikt cie nie zmusza do podania, ani za brak nie bedzie karał.
    Z tym, że jak nie podasz adresu lub go nie uaktalnisz to urząd nie wyśle
    ci go tam gdzie chciałbyś a tam gdzie mu wygodniej. W ostateczności nigdzie.