  • Data: 2010-06-14 21:21:53
    Temat: Re: Paszport, a brak meldunku
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr M wrote:

    > Ale chodzi o to, że urzędy jeszcze nic do Ciebie nie mają. Przez 30 lat
    > albo do końca Twojego życia może nie być potrzeby na kontakt z Toba, a
    > mimo to Jacek_P twierdzi że najlepiej gdyby "pod sankcją, obowiązek
    > aktualizacji w bazie PESEL adresu korespondencyjnego.". Ja mówię - nie
    > mam takiego adresu ponieważ nie wiem gdzie jutro będę przebywać.
    > Niewolnictwo jakieś czy co?

    poczatkowy adres zapewne bylby skopiowany z adresu rodzicow.
    potem to bedzie twoj biznes, zeby go uaktualniac
    a sankcją bedzie to, ze jak pisma bede szly gdzies, bo nie chce ci sie
    uaktualnic adresu, to sam sobie bedziesz winien.

    Uwazam, ze takie pismo powinno byc uwazane za doręczone.

    > Może wcale nie będzie musiał się starać bo nie będzie miał takiej
    > potrzeby.

    to nie bedzie siegal po twoj adres.
    Co tam wpiszesz twoja sprawa.