  • Data: 2010-06-15 03:53:41
    Temat: Re: Paszport, a brak meldunku
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr M wrote:

    > Nie mogę mieć takiego obowiązku, bo nie mogę wskazać takiego miejsca.

    No to będziesz marginesem bez adresu i juz. Ustanowią za ciebie
    pełnomocnika do doręczeń i wpiszą jego adres i cześć.
    W sumie nie da się wszystkich zadowolić.

    zreszta juz masz taki obowiązek w KPK, wiec nic nowego nie by wymyślili.
    Natomiast umieszczenie tego w jednym miejscu, tak aby urzędy samie sobie
    ten adres pobierały, a nie trzeba było wszystkich powiadamiac w razie
    czego znacznie by ułatwiło życie, a najbardziej ludziom mobilnym.

    Bo wystarczyłoby wykazać, że korespondencja została wysłana na adres
    inny niż figurujący w bazie i już.

    teraz kazdy urząd może ci to wysłać "byle gdzie" uzasadniając, że taki
    adres mieli w ostatnij korespondencji 10 lat temu, a ty się możesz bujac.