  • Data: 2008-07-03 21:28:10
    Temat: Re: Parkowanie tylem do budynku
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:486d31f1$0$29719$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Uzytkownik "badzio" <b...@g...com> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...

    > a teraz pomysl chwile i zrob to samo ale stojac 5 metrow od samochodu i
    > napiszczy poczules roznice, albo moze nie, nie pisz, bo sie osmieszysz

    A teraz pomysl chwile i wyobraz sobie sytuacje, ze w _pewnym_ ustawieniu
    tiuningowanej bryki nie da sie stanac 5 m od jej rury wydechowej, bez
    naruszania czyjegos miru domowego.

    Wyobraz sobie nastepnie jak zachowuja sie spaliny napieprzajace w wysoka
    sciane, a jak sie zachowuja podczas wypuszczania w przestrzen przeznaczona
    (miedzy innymi) w wentylowanie blokowisk.

    sz.