  • Data: 2008-07-04 19:26:20
    Temat: Re: Parkowanie tylem do budynku
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > wyjasniajac, zdaje sobie sprawe ze sa wyjatki i sa miejsca gdzie taki
    > zakaz naprawde ma sens, bo samochody parkuja praktycznie dotykajac do
    > domu, ale we wszytkich mi znanych przypadkach taki zakaz to sztuka dla
    > sztuki

    A ja powiem że jeśli ktoś mieszka w domu/bloku i mu to w jakiś
    sposób przeszkadza jeśli ktoś parkuje tyłem, i na tyle przeszkadza
    że aż postawił tabliczkę, to ja nie mam co dyskutować z jego
    subiektywnym poczuciem dyskomfortu.

    Parkuję wtedy przodem do budynku tak jak sobie ten ktoś zażyczył
    choć nie ma on formalnie prawa aby coś takiego wyegzekwować!

    Ale ja nie rozumiem o co tyczy się problem, czy jeśli nie ma paragrafu
    że nie wolno srać pod oknem sąsiada to oznacza że muszę tam chodzić i
    regularnie się załatwiać?

    zbyszek