  • Data: 2010-06-02 15:27:21
    Temat: Re: Parking w pracy a srające ptaki z drzew u=?iso-8859-2?Q?s=B1siada?=
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On May 31, 1:39 pm, Herald <h...@o...eu> wrote:

    > A co sie przypierdo..aś z utrzymaniem tego auta? :)

    > Według mnie jak najbardziej go stać. Kupił go jak sama napisałaś.
    > A czy mam ochotę by parkował w garażu - co to ma wspólnego z posiadaniem
    > auta na które miał kasę? garaże są obowiązkowe?
    > Polisy AC są obowiązkowe?
    > To ile twoim zdaniem musiałbym mieć kasy na paliwo aby spełnic twoje "stać
    > na ferrari"?  :))
    > maddy - zapętliłaś się w pętli if -> for :))))

    Maddy ma racje a Herald blefuje.

    Ktos kiedys podal sprytne wyliczenie, ktorego dokladnie nie przytocze,
    ale cos w stylu - jesli z 6miesiecznych oszczednosci (nie wyplat!!)
    nie wystarczy na polowe wartosci auta, to znaczy ze Cie na nie nie
    stac (w warunkach polskich mozna przyjac oszczednosci 12mczne)