  • Data: 2020-03-08 16:29:09
    Temat: Re: Parking pod marketem
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-03-08 o 09:53, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ale nadal brak odpowiedzi na pytanie, skąd mają dane osobowe kierowcy
    > dla skierowania żądania zapłaty?
    > Kierowca nie popełnia wykroczenia, więc organa się raczej nie mieszają
    > do sprawy, pozostaje postepowanie cywilne.
    > A może parkowanie na prywatnym niestrzeżonym płatnym parkingu jest także
    > objęte jakimś prawem "z urzędu"?

    Przecież w regulaminie stoi, że parkujący płaci za ustalenie swoich danych.
    Co Cię obchodzi jak to robią: może mają jasnowidza albo wynajmują
    prywatnych detektywów albo mają wejście w bazie danych.

    Bez odpowiedzi pozostaje też moje pytanie czy muszę być klientem sklepu
    w momencie parkowania, żeby te 90 min stać bez opłat.