  • Data: 2020-03-02 00:59:57
    Temat: Re: Parking pod marketem
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiedziałem, do czego to piszesz, bo wyciąłeś wcześniejszy
    > fragment. Ponieważ szkoda mi życia na analizowanie wszelkiej maści
    > regulaminów, więc z zasady unikam takich parkingów i tyle. Czasem
    > trzeba zaryzykować, ale to tylko czasem.

    W Poznaniu na termach maltanskich jest taka sympatyczna kultura
    wyciągania kasy.

    Masz parking wielkimi literami oznaczony ze pierwsza godzina 3zł itd.
    Rozsadne ceny.

    Ale zeby miec taka cene, trzeba okazać kwit parkingowy podczas kupowania
    biletu na basen.
    Oczywiście panienki nie pytaja, nie informuja a potem mnóstwo ludzi musi
    płacic 20zł za parkowanie.

    Takie ambiwalentne podejscie do uczciwości.

    Mnostwo ludzi pisze o tym na fb.

    I oczywiście mozna uznać ze to wina tych wszystkich ludzi ze nie
    doczytali ale moze jednak powinno to być zorganizowane inaczej...?
    Moze wzorem klientów lidla, trzebaby zainteresować uokik?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,