  • Data: 2020-03-04 12:19:07
    Temat: Re: Parking pod marketem
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 29 Feb 2020 18:33:58 +0100, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> wrote:

    >Jest u mnie jedno w centrum miasta takie
    >Centrum i mają od wielu lat kłopot. Jak parking nie jest płatny, to
    >ludzie z okolicznych firm zostawiają samochody na cały dzień i klienci
    >nie mają gdzie parkować. Jak robią płatny, to parking jest pusty
    >(zapychają się okoliczne osiedlowe), ale ludzie nie wjeżdżają i jadą
    >gdzie indziej,

    Są proste rozwiązania.
    1h gratis dla każdego + 3 h za zakupy na kwotę 50+ zł:
    https://www.galaxy-centrum.pl/aktualnosci/parkuj-gra
    tis-w-galaxy-0

    Konkurencja w pobliżu daje tylko 1h gratis a parking i tak pełen
    klientów:
    https://www.galeria-kaskada.pl/centrum/dojazd-parkin
    gi/parkingi/

    WAM