  • Data: 2007-04-03 12:30:56
    Temat: Re: Papież był prostym człowiekiem
    Od: Michał Kordulewski <z...@p...cy.rot13> szukaj wiadomości tego autora

    Dudus Podpiszczaczek napisał(a):
    > A nie wiedziales, bekoniku, ze za glupote trzeba placic ?

    Z tym, że pomiędzy jednym a drugim musi być związek
    przyczynowo-skutkowy. W jego przypadku jak można się było domyślić
    zastosowano szlagier - na kompie zawsze się coś znajdzie jeśli się
    postara. I sprawa prosta, o piractwo, jedynie z antysemityzmem w tle. I
    problem dowodowy mniejszy.

    Hubert H. z Dworca Centralnego miał po prostu szczęście, nie miał
    laptopa przy sobie. ;)

    --
    pzdr, Michał Kordulewski