  • Data: 2007-04-03 17:37:01
    Temat: Re: Papież był prostym człowiekiem
    Od: Etanol <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    boukun napisał(a):

    > W dzisiejszym
    > programie TVP1 probowano nam przedstawic go, jako czlowieka, ktory
    > swoja
    > charyzma doprowadzil do upadku komunizmu w Europie Wschodniej,

    Zgadza się, po wizycie papieża w Polsce ludzie zaczęli wymykać się
    z pod kontroli władzy ludowej, po pielgrzymce ludzie zauważyli
    że nie są samotni w swoich antypaństwowych przekonaniach.

    > A kogoz to przedstwiano nam, jako
    > autorytety
    > wychwalajace papieza. Byli to Henry Kissinger- pierwszy zydomason
    > swiata,
    > Zbigniew Brzezinski - vice zydomason Kissingera, Gorbaczow - mason
    > najwyzszego stopnia i wielu, wielu innych zydomasonow swiata, Walesy
    > wogole
    > nie liczac.

    A myślałem że to rycerze króla Artura ?
    ty tak na poważnie ?

    > Wykorzystali go i manipulowali nim jak tylko mogli. A swiat zdycha i
    > placze
    > za nim. To jest po prostu koszmar.

    Nie wydaje mi się !

    > Dla mnie osobiscie, o wiele wiekszym wzorem do nasladowania jest np.
    > Mahatma Gandhi, ktory w pokojowy sposob, poruszyl miliony ludzi do
    > marszow i
    > protestow o wolnosc swego narodu i czlowieka jako takiego.

    A dla mnie Róża Luksemburg.

    > Papiez swoim uleglym postepowaniem nie poruszyl zadnego narodu do
    > marszu o
    > wolnosc i godnosc, co wiecej, on zniewolil w ten sposob wiele narodow.
    > Przez
    > niego pieniadz rzadzi swiatem.
    >
    > Zal mi jest, tych milionow zmanipulowanych idiotow.
    >
    > boukun

    Coś mi się wydaje że sam jesteś zmanipulowny!
    Pewnie przez sekte "Mo-hair" :)

    Czcisz ojca dyrektora?

    E.