  • Data: 2006-04-02 22:58:05
    Temat: Re: Papiez byl prostym czlowiekiem
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "<<>> Gozdek <<>>" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e0pj8o$6pf$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Ten czlowiek byl wielki, tego nawet ty nie zmienisz. Skad wiesz ze ty
    > przez jakies pisma gazety czy plotki nie jestes manipulowany, skad wiesz
    > ze toba nie manipuluja mowiac ze nasze teksty sa prawdziwe a te sa be? tak
    > naprawde sami nie wiemy ze jestesmy manipulowani. I co bys zrobil na
    > miejscu papieza gdybys byl, bo ja podejrzewam ze kolejna wojne religijna.
    >
    > Pozdro!
    Byl prostym czlowiekiem, a nawet prosty czlowiek moze zostac papiezem. Ja
    juz pisalem, ze dla wielu to jest duma, ze papiezem byl Polak. Przynajmniej
    tak o sobie mowil papiez.
    Wlasnie dzisiaj jest okazja, zeby dac upust mojej wrazliwosci na ciemnote
    narodu. Gdyby nie ta, m.in. przez Zydow Krasko i Gawryluk prezentowana
    pruderyjna histeria w polskiej TelAwizji, nic bym nie pisal.
    Ja rozumiem w tym kontekscie posuniecia Kwasniewskiego (dzisiaj modlacego
    sie Kaczynskiego), ale nie moge zrozumiec, dlaczego on wzial slub koscielny
    dopiero po smierci papieza?
    W imie najwyzszego mi, dobra ludzkosci, jestem gotow poswiecic swoja kariere
    polityczna. Dla mnie najwazniejszym jest, zeby ludzie przebudzili sie z
    letargu i przestali modlic o pieniadze.
    Rozumiem tez, ze zostala nam narzucona jednostka kultu, ktora zacmi
    wadliwosc systemu.

    boukun