  • Data: 2006-04-04 12:01:09
    Temat: Re: Papiez byl prostym czlowiekiem
    Od: R2r <b...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    futszaK napisał(a):
    > nie akceptowałem, nie akceptuje i NIE BEDE akceptował faktu
    > prowadzenia dyskusji o jp2 na grupach usenetowych do tego nie
    > przeznaczonych bez wzgledu na to czy celem jest rozprzestrzenianie
    > ogólnonarodowej histerii w jeszcze jednym miejscu czy też próba
    > przedstawienia sprawy w innym, niezgodnym z kreowanym przez media,
    > świetle.
    Z całym szacunkiem, ale ten, do którego napisałeś dawno przeszedłby do
    niebytu na tej grupie, gdyby nie karmili go tacy jak Ty.
    Więc może wrzuć go tam gdzie jego miejsce (czyli do KF-a), a nie
    wywlekaj go innym. Niech sobie szczeka - sam do siebie.
    Zasada "nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego
    poziomu a potem pokona doświadczeniem" sprawdza się w takich przypadkach
    nadzwyczaj pięknie. :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____