  • Data: 2006-04-04 05:49:52
    Temat: Re: Papiez byl prostym czlowiekiem
    Od: futszaK <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 2 Apr 2006 22:40:23 +0200, użyszkodnik "boukun"
    <b...@n...pl> napisał:

    > Papiez swoim biernym i nawolywujacym do posluszenstwa postepowaniem
    > przyczynil sie tylko do powiekszenia obszaru biedy, i przy takich srodkach,
    > jakimi dysponowal, niczym szczegolnym sie nie wyroznial.

    umiał je wykorzystać w przeciwieństwie do Ciebie bo to nie jest
    właściwa grupa, zapraszam na pl.soc.polityka

    nie akceptowałem, nie akceptuje i NIE BEDE akceptował faktu
    prowadzenia dyskusji o jp2 na grupach usenetowych do tego nie
    przeznaczonych bez wzgledu na to czy celem jest rozprzestrzenianie
    ogólnonarodowej histerii w jeszcze jednym miejscu czy też próba
    przedstawienia sprawy w innym, niezgodnym z kreowanym przez media,
    świetle.