  • Data: 2006-04-02 22:29:30
    Temat: Re: Papiez byl prostym czlowiekiem
    Od: "<<>> Gozdek <<>>" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:e0pcv4$sup$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Zal mi jest, tych milionow zmanipulowanych idiotow.
    >
    > boukun
    Ten czlowiek byl wielki, tego nawet ty nie zmienisz. Skad wiesz ze ty przez
    jakies pisma gazety czy plotki nie jestes manipulowany, skad wiesz ze toba
    nie manipuluja mowiac ze nasze teksty sa prawdziwe a te sa be? tak naprawde
    sami nie wiemy ze jestesmy manipulowani. I co bys zrobil na miejscu papieza
    gdybys byl, bo ja podejrzewam ze kolejna wojne religijna.

    Pozdro!

    --
    <<>> Gozdek <<>>
    S2200+|512MB|A7N8X-X|GF4MX440|7200.9 250GB+40GB