  • Data: 2008-10-21 19:48:31
    Temat: Re: Papierosy, balkon i kwestia polska
    Od: Marian <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:gdl3oj$56r$1@news.onet.pl Marian

    > Kto tak powiedział?
    Widzialem na wlasne oczy. Znaczy - od nastu lat widuje...

    > I co z tego?
    Ano to z tego, ze zakazywanie palenia w miejscach przeznaczonych
    (kulturoweo) do palenia to jakies oszolomstwo. To jakby zakazac picia
    wod leczniczych w pijalni wod leczniczych w krynicy...

    > Takie tam opowieści...
    > A gdzie pomknęli wg ciebie ci z Francji np.?
    Jak ogladasz wiadomosci, to widzisz, ze zaczeli na przedmiersciach palic
    samochody ;)

    > Nikt nie zabrania, używaj ile chcesz.
    > Tyle, że nie gdzie ci się spodoba, a tylko tam gdzie nie szkodzisz innym.
    Ale jak sie zbiora sami tacy co sobiue chca poszkodzic nawzajem i nie
    maja nic przeciwko, to czemu chcesz im tego zabronic?

    > Jakieś źródło tych twierdzeń, czy tak sobie gadasz?
    Ilu widziales ludzi zabitych przez rozpedzony samochod?
    A ile razy koles na bani spowodowal wypadek?

    Jesli miteraz poweiesz o raku, to ja ci powiem, z to dzialanie rownowazy
    szkodliwe dzialanie alkoholu na organizm.

    > Palenie w miejscach ogólnodostępnych szkodzi

    No bez konkretnych badan "szkodliwosci palenia sasiada na balkonie na
    czestosc wystepowania raka" to nie ma co polemizowac nawet ;)

    > innym więc zakaz czynienia
    > tego jest naturalną konsekwencją.
    > Przecież już teraz w wielu miastach władze miejskie uchwaliły zakaz
    > palenia na przystankach, szczególnie tam gdzie są wiaty.
    > Co w tym dziwnego?

    W wiacie, na przysrtanku, czekaja ludzie, ktorzy przyszli na autobus, a
    nie na piwko i dymek. Gdyby pod wiatami zbierali sie ludzie tylko w celu
    wypicia piwka i wypalenia papierosow - to taki zakaz bylby nonsensowny.