  • Data: 2008-10-17 17:48:54
    Temat: Re: Papierosy, balkon i kwestia polska
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:48f8cdc0$0$12166$f69f905@mamut2.aster.pl Easy
    <e...@m...nospam.org> pisze:

    > oczywiscie.. ale czy to oznacza ze ja musze wachac ten smród? to zupełnie
    > jak bym chciala na balkonie piec kurczaka czy nalesniki... no nie jest to
    > grill, nikt mi nie zabroni ale przyznasz ze to uciazliwe dla sasiadow...
    Właśnie o to mi chodzi gdy piszę, że życie w stadzie ma swoją cenę. Składają
    się na nią pewne ograniczenia, nie zawsze formalne, często po prostu
    zwyczajowe.
    A do takich należy nie nękanie innych wąchaniem naszych smrodów (nie tylko
    tytoniowych), zakłócanie innym spokoju wyciem bachorów, hałaśliwymi pracami,
    dręczeniem rozrusznika o 5 nad ranem, zbyt czułym alarmem itp., itd.

    --
    Jotte