  • Data: 2022-11-07 18:11:49
    Temat: Re: Palenie w pracy
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 7 Nov 2022 16:37:15 +0100
    doszła do mnie wiadomość
    <116qiyndk2691$.1vsscy2e8ji85$.dlg@40tude.net>
    od "J.F" <j...@p...onet.pl> :

    >Mogloby byc bez palenia.

    >Glowy nie dam, ale podgrzane i odparowne glikol i gliceryna
    >chyba dadzą widoczny dym.
    >Dyskotekowe maszyny dymotworcze uzywają "polyethylene glycol".
    >
    >Ale w e-papierosie nie ma wystarczającego zrodla zasilania,
    >i podobno normalne spalanie zachodzi ... na katalizatorze.

    W e-papierosie nie ma spalania,odparowujesz liquid i otrzymujesz
    mgiełkę z par glikolu i gliceryny ewentualnie z pewną zawartością
    nikotyny i substancji smakowych, oczywiście substancji smakowych jest
    tyle, co nic, z gotowania zupy pewnie dostajesz dawkę setki razy
    większą.
    Woda jest z gliceryny(gliceryna jest higroskopijna), jest jej niezbyt
    wiele.
    Oczywiście można dać kopa i przegrzać grzałkę, otrzymujesz wtedy tzw
    bobra, coś jak popalona izolacja lub stary, znoszony sandał z rożna,
    nie radzę próbować.

    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy