    From: Paszczak <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Palenie na balkonie
    Date: Sat, 26 May 2007 18:06:45 +0000 (UTC)
    Sender: Piotr Kaczmarzyk <p...@a...connecta.pl>

    Angie <j...@o...eu> wrote:
    > Swietny pomysl. W efekcie tego zacznie miec gluche telefony w srodku nocy,
    > porysowany samochod, smieci na wycieraczce i eskalacje wojny sasiedzkiej.
    > Lacznie z tym, ze jak sie studenty okaza bezkarkowe to i w morde dostanie.

    Na razie poczekam do czerwca - może się wyprowadzą i nie wrócą.

    A jeśli nie - czy spółdzielnia (mieszkania są własnościowe) udostępni mi
    jakieś dane kontaktowe do właściciela? Bo właściciel by ich pewnie
    spacyfikował, ewentualnie wyrzucił (do wynajęcia ustawiają się kolejki
    studentów, więc nie będzie mu ich żal :) ).

    P.