  • Data: 2007-05-26 22:29:28
    Temat: Re: Palenie na balkonie
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 27 May 2007 00:03:12 +0200, Jasko Bartnik napisał(a):

    > Czyli sugerujesz, ze pistolet na wode jest gorszym rozwiazaniem od
    > pogodzenia sie z faktem napasci na Twoje zdrowie i poniesieniem kosztow
    > chemioterapii?

    Sugeruje, że autor wątku mocno przesadza. Też nie palę i też przeszkadza mi
    dym papierosowy wydzielany przez palaczy w różnych miejscach, między innymi
    na balkonach. Przymusowo muszę to wąchać. Ale tak już jest, tego nie da się
    zmienić. Zabranianie komuś palenia w obrębie jego mieszkania (czy:
    tymczasowo zajmowanego przez niego) zakrawa już wg mnie na pieniactwo i
    zdania nie zmienię.

    Co do Twojej rady, autor dostałby mandat z art. 107 KW, i na tym by się
    skończyły jego działania.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl