  • Data: 2013-01-29 19:46:39
    Temat: Re: Palący i niepalący w jednym mieszkaniu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 29 Jan 2013, Szpilka wrote:

    > No ok, powiedzmy że się bym tak zaczęła z nim bawić.
    > I co, sąd zakazuje mu palić? Pod groźbą czego?

    Pod groźbą stwierdzenia, że skoro współwłaściciele nie
    mogą dojść do porozumienia w sprawie wspólnego używania,
    to sąd pyta po dobroci dlaczego żaden z nich nie korzysta
    z prawa art. 210 KC :P

    Poważniej - nie mam pojęcia co by sąd wymyślił i jak
    odniósł się do art.206 KC (przeczytaj).

    > Czym to skutkuje jakby on miał w dupie zakaz sądu?

    Hm... już chciałem wrzucić 244 KK, ale obracam, obracam
    i nijak nie chce przypasować do zakazu określonego zachowania.

    BTW: sprawdź, w przepisach:
    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,3,9,9,204,6318
    ,20120428,wspolwlasnosc.html
    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,3,9,9,220,9717
    ,20120531,przestepstwa-przeciwko-wymiarowi-sprawiedl
    iwosci.html

    pzdr, Gotfryd